[Pardus-kullanicilari] sonunda kavustum pardusuma...

selim ok selimok at gmail.com
19 Şub 2007 Pzt 16:17:14 EET

Bir yerlerde 1.0'dan 2007'ye güncelleme nasil yapilir diye anlatan bir yazi
vardi. Onu bulursaniz sifirdan kurulum yapmaniza gerek kalmayabilir. Ancak
Guardian arkadasin anlattigi gibi depo adreslerini PISI'ye eklemeniz birsey
degistirmeyecek (büyük ihtimalle) cünkü simdiye kadar okuduklarim
duyduklarim 1.0 üzerindeki pisi'nin yeni pisi paketlerini desteklemedigi.
Yani 2007 icin yapilmis paketleri 1.0 malesef kabul etmiyor. Yanlis bilgi
aktariyorsam lütfen biri düzeltsin.

Iyi calismalar,
Selim

19.02.2007 tarihinde Guardian <samedkonak at gmail.com> yazmış: