[Pardus-kullanicilari] sonunda kavustum pardusuma...

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
18 Şub 2007 Paz 22:47:30 EET

Arkadaşım
Pardus 2007 dururken neden Pardus 1.0 kurdunuz.Tekamül etmiş gece ile gündüz
kadar farklı bu iki Pardus içinden size önerim Pardus 2007 indirip
kurmanız.Kurulumdan sonra Kaptan masaüstü sizi yönlendirir tasma sizi
güncellemeler için Package manager e Pisi mize yönlendirir pisi lie gerekli
güncellemeler ile ekle kaldır modülünde noksan pk leri kurabilirsiniz
İnternet bağlantınızı kaptan masa üstü ile gerçekleştirebileceğiniz gibi
Pardus yapılandırma mz size internete bağlanma yazıcınızı tanıtma sistem
seçeneği ile parolasız giriş seçeneğine pisi ye kadar uzanan yolda yardımcı
olur.Kolay gelsin

18.02.2007 tarihinde levent sari <windforceenergy at gmail.com> yazmış: