[Pardus-kullanicilari] sonunda kavustum pardusuma...

levent sari windforceenergy at gmail.com
18 Þub 2007 Paz 22:33:43 EET

herkese gece gece burdan sevgiler bu gece benim ve kardeşim içi bayram
gecesi çünkü artık iki bilgisayarımızdada pardus var ve ben sadece pardus
kullananbilecegim özgürüm analayacagınız yanlız arkadaşlar şimdi bi
problemimiz var ben yeni kurduğum makinama pardus 1.0 kararlı sürümü kurdum
şimdi problem şu, bu makinama mozilla nın ve thundebirde ün yeni
versiyonlarını kurup kullanmak istiyorum bunları nerden bulucam ve nasıl
indirecegim bu arada son bişey daha şimdi açılışta soruyor linux mu xp mi
diye o ekranda xp yok ama 3 partition var ben orda görünen isimleri
değiştirmek istiyorum bunu nasıl yapacagım birde uzun zaman oldu bu 1.0 için
depo adresini nasıl değiştirebilirim makinayı güncellemek için ne yapmalıyım
kusura bakmayın,ben yaklaşık 1 yıl önce yapmıştım bu işlemleri, şimdi nasıl
yaptım bir türlü bualmıyourm bana yardımcı olursanız sevinirim