[Pardus-kullanicilari] Apache yapilandirma ve Ag yazicisi paylasim sorunu

ismail buhur ismailbuhur at gmail.com
18 Şub 2007 Paz 15:23:10 EET

Merhaba arkadaslar;

Ben apache yapilandirma ya da makinami web sayfasi sunucusu olarak kullanmak
istiyorum sizden istegim su ki bunuda bir makina mühendisligi ogrencisi
olarak yaptigim calismalari yayinlamak icin yapicam ayrica tabiki ogrenmek
amacli... en basitten baslayarak virtual host ya da birden fazla host
kurmaya kadar olan tum konularla ilgili yani bir apache server'i
bilgisayarimda (statik ip oldugunu dusunelim) yapilandirmak istiyorum...

Ayrica bir sorun daha olacak ben bir turlu yazici tanimlamasi yapamadim yani
windows makina üzerindeki bir yaziciya baglanamadim sorun su yazici ekleye
basiyorum smb paylasimli yazici diyorum misafir hesap seciyorum Tara
butonuna bastigimda agdaki yazicilar gelmiyor halbuki ben bu islemi diger
sekilde yani bir path belirterekte yapitorum örnegin: //windows makina
adi/yazici paylasim adi olarak da ulasamiyorum halbuki samba'dan baktigimda
agi goruyorum

Lütfen yardim :)
İyi Calismalar