[Pardus-kullanicilari] internet kafe için pardus

A. Murat Eren meren at pardus.org.tr
18 Şub 2007 Paz 14:16:37 EET

 Merhaba,

18 Şub 2007 Paz 13:59 tarihinde, Ömer F. USTA şunları yazmıştı:
> Benim dandirikte olsa Hesapkitap isminde bir internet kafe
> programım mevcut. ( hesapkitap.bilisimlab.com ) . Ayda 210 ~ 250
> kez indiriliyor. Bunun 2 sene önce GTK+ ile Linux sürümünü yazmayı
> planlıyordum ama sonra fikrim değişti QT ve Python ile yazmayı düşünüyorum.
> Eğer bir aksilik olmazsa gözümü kararttığım bir gün akşam başlayacağım
> [henüz dersler başlamadan].

 Ömer bu uygulamayı ne zamandır Linux'a taşıyacaksın, artık başla şuna :)

 Eğer ortaya makul, kullanılabilir bir şey çıkartabilirsen ciddi bir açığı
kapatmış olacaksın. Daha sonra da hem destek hem de eleştirilerin ardı arkası
kesilmez, senin vaktin olmasa da başkaları bu talepleri karşılamaya çalışmak
için çaba göstermeye başlar diye düşünüyorum.

 Selamlar.
--

 A. Murat Eren

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing