[Pardus-kullanicilari] windows uygulamaları

Ahmet CANALP acanalp at web.de
16 Şub 2007 Cum 21:01:32 EET

Merhaba Oguz Bey;

Pardusta windows programlarini calistirabilirsiniz depoda zaten gelir program
ismi wine dir.Kullanimi ise #wine program.exe dir ancak programi kurmaniz
gerekmekte kurulumda ayni islemden ibaret.

Bunun yaninda windows temasi icin tavsiyem www.kde-look.org adresidir.

Iyi Parduslar :)

16 Şub 2007 Cum 21:41 tarihinde, oguz gencay şunları yazmıştı:

--
Ahmet CANALP
http://www.pardus.org.tr