[Pardus-kullanicilari] windows uygulamaları

oguz gencay shmadzugo at gmail.com
16 Şub 2007 Cum 21:41:58 EET

merhaba arkadaşlar şimdi pardusu cd ye çekiyorum bundan once 1.0 kullandım
ama pek bişey keşfedemeden 2007 veryionunu indirdim şimdi cd ye çekiyorum
fakat benim windows ta kullanmakm gereken programlar var o yüzden her
ikisini birden pc de tutacağım ama bu uygulamaları acaba ben pardus tadaa
çalıştırabilirimiiyim ? ve pardusta windows temasını nerden bulabilriim
windows a alışkın olduğum için soruyorum ?