[Pardus-kullanicilari] Bir kaç sorum var.. Yeni kurdum

selim ok selimok at gmail.com
14 Şub 2007 Çar 10:15:01 EET

Merhaba,
Kisaca anlatmaya calisicam cok acelem var da :)
pardus menüsünden programlar > sistem > daha fazla uygulama > dosya
yöneticisi - yetkili kullanici'yi acin.
/etc/X11/ dizinine gidin. xorg.conf dosyasini acin.
Modes ile baslayan satiri bulun ve söyle (yada istediginiz cözünürlük
degerini ekleyerek) degistirin. (Bu satirdan üc tane varsa ücünü de
degistirin)

Modes "1024x768" "800x600" "640x480"

Kaydedip cikin. Bilgisayari yeniden baslatin. Olmazsa baska ufak
degisiklikler de yapmak gerekebilir,

Iyi calismalar,
Selim

14.02.2007 tarihinde Metin . <lazlinux at hotmail.com> yazmış: