[Pardus-kullanicilari] Bir kaç sorum var.. Yeni kurdum

Metin . lazlinux at hotmail.com
14 Şub 2007 Çar 09:41:57 EET

Merhaba

Pardus 2007 yeni kurdum

Philips 107T mönitör nvidia fx5700 256 mb vivo tv out ekran kartım var .

Mönitör en yüksek tazeleme hızı olarak 75 görüyor.
ekran kartı en fazla 800*600 çözünürlüğü görüyor
Bunların ekran kartı ile ilgili olduğunu düşünüyorum ama bir türlü sorunu
çözemedim

Ayrıca Creative Webcam Live Pro web kameram var fakat bunu da tanıtamadım ?

herkese parduslu günler...

Real-time chat with your friends - Free download - MSN Messenger
http://messenger.msn.com/?mkt=tr