[Pardus-kullanicilari] paketler, paketler, paketler

evrim uzunburun evrimuzunburun at gmail.com
13 Şub 2007 Sal 19:48:16 EET

Pardus kullanıcıların çoğu bilişim ve bilişim teknolojisi bilgilerinden
uzak. Bilgisayarı olanların ezici çoğunluğu da Windows'un son kullanıcılara
yönelik pratik kullanma kolaylığına alışmış durumda. Bu nedenle Pardus'ta da
Windows'un kullanım kolaylığını arıyoruz doğal olarak.
Paketlerin son kullanıcılara yönelik, daha yararlı olması bakımından
gruplandırılmasının gerektiğini düşünüyorum.
Pardus geliştiricilerinin karşılıksız çabalarının kısa bir süre sonra
Windows'u Türkiye'de oturduğu koltuktan alaşağı edeceğine yürekten
inanıyorum.

09.02.2007 tarihinde Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com> yazmış: