[Pardus-kullanicilari] ÇILDIRMAK üzereyim, Grub yardým

electronic user esunay at gmail.com
13 Þub 2007 Sal 11:17:44 EET

ArkadaÅŸlar,
Şükürler olsun hallettim, sonunda evdeki bilgisayarıma da pardus kurabildim.
Nasıl olduğunu söyleyeyim. Aslında çok basitmiş Raid kartımın üzerindeki
seagate
diski çıkarınca bilgisayarıma sorunsuz bir şekilde pardusu kurabildim.
Ardından
kurduktan sonra tekrar tektım ve şuan hiçbir sorun yok winXP'm ile Pardusum
Mutlu mesut bir halde yaşıyor. Herkese başarılar ve teşekkürler.

10.02.2007 tarihinde electronic user <esunay at gmail.com> yazmış:

--
ESGProduction(c)2006