[Pardus-kullanicilari] root girişinde sorun yaşıyorum

Değer Muharrem PardusTestcisi at f2s.com
13 Şub 2007 Sal 10:00:25 EET

On Monday 12 February 2007 22:59, ceyhan özdağ wrote:
   	windows kurulu oldugu bilgisayarıma pardusu kurdum..fakat
 	harddiski görmek için giriş yaptıgımda iznim olmadığına dair bir
	 hata alıyorum.ve root giriş yapamıyorum..izinleri  değiştirmek
 	içinde root giriş yapmam gerekiyor..bunu nasıl halledebilirim..

Merhaba,

Benzer bir sorunla ben de karşılaşmıştım. Sistemi ilk yüklerken kayıt
ettiğiniz kullanıcı olarak sisteme giriş yapıp Yapılandırma
Merkezi'ndeki kullanıcı yöneticisiyle root şifresini
değiştirebiliyorsunuz. Sonra da root olarak istediğiniz
değişiklikleri yapabilirsiniz.

İyi çalışmalar,
Değer