[Pardus-kullanicilari] karşılaştırma

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
12 Şub 2007 Pzt 18:15:16 EET

12.02.2007 tarihinde Hüseyin Kaya <huseyin34 at gmail.com> yazmış:

> 1.Googleda arama yapmadığımı  nerden biliyorsunuz?
> 2.Sorduğum sorulardan ve yaptığım aramalardan tatmin edici cevap almamış
> olmalıyım ki buraya yazdım.
> 3.Bu durumda daha önce soru sorduğum bir konuda bir daha soru
> soramayacağım (siz kısıtladığınıza  göre)

Kısıtlamak ne haddime, ben aynı soruyu cevabını önemsemeksizin tekrar
sorduğunuzu sandım. Halbuki sizin amacınız daha detaylı bilgi almakmış.

Bu durumda daha önce verilen cevaplara "cevap olarak", bu cevaplardan "şu şu
şu" noktalarda tatmin olmadığınızı, "şu şu şu" açıdan durumun ne olduğunu
merak ettiğinizi söyleseydiniz daha güzel bir yanıt alabilirdiniz sadece...

Yanıtlananlardan daha fazlasını bilen varsa elbet yardım olacaktır...

Kolay gelsin...