[Pardus-kullanicilari] Usb hakkinda

Ahmet Kamaci ahmet.kamaci at neziroglu.com.tr
12 Şub 2007 Pzt 17:16:44 EET

sayin ramazan kardesim mount /dev/sdc1 /home/usr/usb olarak baglama root haklariyla zaten oluyor benim sikintim usb disk yada stick takildiginda media  klasorune mount edilmis goruntulenmesimesine ragmen kullanici haklariyla burdaki dosyalara erisemiyorum acilista nasil bir ayarlama yapmam gerekli salt okunur olarak otomatik mount etmesi icin
 bu arada diger arkadasin tavsiyesine uyarak kullanici haklarin removeable grubunu kontrol ettim bir sorun yok