[Pardus-kullanicilari] XFce'nin açılamaması

Ertan Battal ert35tr at yahoo.com
10 Şub 2007 Cmt 23:16:38 EET

Merhaba!

geçen günlerde Xfce paketlerini contrib deposundan
tek tek derleyerek masa üstü bilgisayarıma kurmuş,
çalıştırmış ve Kde ye zarar verdi diye pek
üzerinde durmadan silmiştim. Şimdi ucuz lap topuma
aradığım küçük masa üstü yöneticisi olarak
daha önce derleyip pisi paketi haline getirdiğim
dosyaları diz üstü bilgisayarı ma kurdum. daha
önceki kurulumda bağımlılık sırasını not
ederek aynısını yeni kurulumda tekrarladım ve hiç
bir extra bağımlılık istemeden kuruldu. Login
ekranında ismini de görüyorum ama bir türlü
giriş yapamıyor. acaba sorun nerede?

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Simdi, 1GB e-posta saklama alani sunuyor
http://tr.mail.yahoo.com