[Pardus-kullanicilari] güncelleme yapamıyorum

selim ok selimok at gmail.com
10 Şub 2007 Cmt 22:44:36 EET

Ahmet Bey, lütfen ayni soruyu tekrar tekra sormayin, cevabi bilen biri
yakinda cevap verecektir yakinda. Ayni soruyla ilgili birsey söylemek
isterseniz o konuya "cevap ver" secenegini kullanarak ekleme yapin yeni konu
acmayin. :)
Iyi calismalar,
Selim

10.02.2007 tarihinde ahmet yasin vardar <edirnepazari at hotmail.com> yazmış: