[Pardus-kullanicilari] Domain controller Pardus Samba vs.

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
10 Şub 2007 Cmt 21:29:25 EET

Bu işe başlamadan önce bence ldap yapısı ldif dosyalarının veriyi saklama
şeklini biraz araştırın. ben bu işi sles 9 ile yaptım.
ayrıca google da araştırırsanız bir sürü howto bulabilirsiniz.  Anahtar
kelime: "howto samba ldap pdc"

10 Şub 2007 Cts 20:26 tarihinde, Koray Löker şunları yazmıştı:

--
Saygılarımla... Recep KIRMIZI