[Pardus-kullanicilari] Domain controller Pardus Samba vs.

Koray Löker loker at pardus.org.tr
10 Şub 2007 Cmt 20:26:23 EET

10 Şub 2007 Cts 17:25 tarihinde, Salih Obut şunları yazmıştı:
> Hergün listeden onlarca e-posta alıyorum ancak liste ile alakalı olmayan
> bir e-postaya bile bir sürü cevap yazılırken benim soruma tek bir
> yanıtın bile gelmemesine üzüldüm kendimce. Çözüm için başka gidecek
> biryer de yok. :-(
Sorduğunuz konuyu bilen biri yoksa yanıt veren de olmaz bunda şaşıracak bir
şey yok...

DC diye tanımladığınız şeyin projelendirmesini dahi listeden isterken de
şansınızı azaltıyorsunuz, yapmaya çalıştığınız işlemleri mümkün olduğunca
birbirinden bağımsız süreç ve işlemler olarak tanımlayıp Google'dan arama
yaparsanız bu işi nasıl yapacağınızı öğrenebilirsiniz.

Araştırma görevlisi olduğunuz için bu yöntemlerin size çok zor ya da
dolambaçlı gelmeyeceğini, yabancı dilinizin de yeterli olacağını düşünüyorum.
Böylece sonraki durumlarda siz, sizin aksinize bu donanıma sahip olmayan ve
bu işlemi öğrenmek isteyen insanlara yardımcı olabilirsiniz...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->