[Pardus-kullanicilari] k3b hız problemi

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
10 Şub 2007 Cmt 19:24:31 EET

Selim bey
Geçen hafta DVD kayıt yaparken dikkatimi çekti Aygıt tamponu devreye
girmeden fifa tamponu devreye girerek kayıt yaptı, hoş fazla bir yavaşlama
hissetmedim.Bu gün CD kaydederken hem fifa hemde aygıt tamponu devreye
girerek CD kayıt işlemini bitirdi.Güncellemenin etkisi oldu mu onu
bilemiyorum. İyi çalışmalar
10.02.2007 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: