[Pardus-kullanicilari] k3b hız problemi

Kaya Oğuz kaya at kuzeykutbu.org
10 Şub 2007 Cmt 19:18:35 EET

Slmlar,
benzer sekilde ben de sorunlar yasadim. hdparm falan kurcaladim, ama sanirsam
onlarla pek alakasi yok. donanimla alakali olsa gerek... eger donanim düzgün
diyorsaniz bos cd/dvd ile ilgili de olabilir... simdilik hizli yaziyor, ama
gecenlerde cok yavasti, deli deli arandim çözüm, sonra birgün düzeldi..

bilen varsa cok iyi olur :)

iyi calismalar,
--kaya

10 Şub 2007 Cts 19:11 tarihinde, selim ok şunları yazmıştı:

--
Kaya Oğuz
http://www.kuzeykutbu.org/