[Pardus-kullanicilari] kpowersave

selim ok selimok at gmail.com
10 Şub 2007 Cmt 18:56:39 EET

Dizüstü bilgisayar kullanan arkadaslarim da ayni sorundan muzdaripler
malesef. Hata kaydi desem, sanirim bu konuyla ilgili hata kayitlari girildi
daha önce ama isterseniz siz bu SuSe olayini da anlatarak yeni bir hata
kaydi girin hata.pardus.org.tr adresine, ki gelistiricilerin haberi olsun,
listede gözden kacabiliyor bunlar.

Iyi calismalar,
Selim