[Pardus-kullanicilari] Firefox ve thunderbird hatasinin giderilmesi

Ahmet Kamaci ahmet.kamaci at neziroglu.com.tr
10 Şub 2007 Cmt 10:52:08 EET

uludag org da mozilla firefoxla thunderbirdun sorunlarinin ayni oldugunu ve cozum aradigini soyleyen bir arkadasin yazisini okumustum thunderbirdeki sorunun bir cozumunu buldum ise yariyor sizde firefox icin deneyip sonucu bize bildirirseniz diger arkadaslarda faydalansin saygilarimla   AKamaci  ...

Thunderbird parcalanma hatasinin cozumu
;Thunderbirdu kaldirin Pardus kesinlikle guncel cekirdekte olacak
gtk1,glib1,glibc paketlerinin yuklu oldugundan emin oluyoruz eger
degilse

sudo pisi ar contrib http://svn.pardus.org.tr/contrib/pisi-index.xml.bz2
sudo pisi em gtk1 glib1

burdaki depodan kuruyoruz daha sonra thunderbirdu tekrar kurun
maili yapilandirin sorun cozulecektir . Biraz ugrastirdi ama sorun
cozuldu yardimlariniz icin tesekkurler arkadaslar.

firefox çalışmıyor (huseyin bilen)

Evet son güncellemelerden sonra firefox ekranda zıplıyor sonunda
yorulup köşesine çekiliyor.İnternete çıkmak için mecburen konqueror e
döndüm.Biryerlerde ters birşey yaptım zannediyordum ki aynı problemle
karşılaşanlar olmuş.Acaba son güncellemelerdeki hangi Pk.etkiledi onu
bulup kaldırırsak ne olur.Yoksa Firefox u tümden kaldırıp yeniden mi
kurmak gerekecek.Teşekkürler