[Pardus-kullanicilari] bilgisayarı kapat dediğimde kapanmıyor

selim ok selimok at gmail.com
9 Şub 2007 Cum 16:40:02 EET

09.02.2007 tarihinde Tevfik Ozden <tevfikozden at gmail.com> yazmış:

> Merhaba,
>
> - Konuya hakim degilim,
> - Reçeteyi uyguladım, Sonuç olarak benim pardus bir şekilde kapandı
> - Bende 2007 beta kurulu - tüm güncellemeleri yaptım

Tüm güncellemeleri yaptiginiz icin artik ortada beta diye bisey kalmadi
diyebiliriz :)

- Tecrübe sonucuçlarımdan; Ekran çözünürlük ayarları ile oynadıgımda bazen
> kapanıyor bazen kapanmıyor.
> - Sonuç olarak şu söylenebilir , Pardus tamamlanabilmiş bir işletim
> sistemi degil,
> bazı hatalar var, zannederim  Pardus u bu hataları ile bir iki sene daha
> kullanarak  gelişmesine katkı saglamak zorunlulugu var..

Tamamlanabilmis isletim sistemi degil yanlis bir ifade. Yasadiginiz sorunlar
donaniminiza özel ve bu Pardusun tamamlanmamis bir isletim sistemi oldugunu
göstermez. Böyle degerlendirecek olursak dünyada tamamlanmis bir isletim
sistemi bulamazsiniz :)

Sorun hakkinda benimde merak ettigim birsey var. Onur Bey belki bu konu
hakkinda bilgi sahibidir. grub.conf dosyasina eklenen bu cözünürlük
degerlerinin xorg.conf dosyasindaki degerlerle bir baglantisi var mi acaba?

Bu arada mmm Bey, isminizi göremedigim icin böyle yaziyorum kusura bakmayin,
Onur Bey sunlari denemenizi söylemis, " 1024x768-32 at 60  olan kısmı
1024x768-24 ya da 1024x768-24 at 60 olarak
ayarladığınızda da bilgisayarınız kapanıyor mu ?" bunu deneyip denemediginiz
hakkinda birsey yazmamissiniz. Birde bunlari denediyseniz, 800x600-24 yada
800x600-24 at 60 olanlari da denermisiniz. Bastan söylemeliyim bu konuda pek
bilgim yok, tahmin yürütüp birseyler yaziyorum, ciddiye alip almamakta
serbestsiniz :)

Iyi calismalar,
Selim