[Pardus-kullanicilari] bilgisayarı kapat dediğimde kapanmıyor

Tevfik Ozden tevfikozden at gmail.com
9 Şub 2007 Cum 13:09:33 EET

Merhaba,

- Konuya hakim degilim,
- Reçeteyi uyguladım, Sonuç olarak benim pardus bir şekilde kapandı
- Bende 2007 beta kurulu - tüm güncellemeleri yaptım
- Tecrübe sonucuçlarımdan; Ekran çözünürlük ayarları ile oynadıgımda bazen
kapanıyor bazen kapanmıyor.
- Sonuç olarak şu söylenebilir , Pardus tamamlanabilmiş bir işletim sistemi
degil,
bazı hatalar var, zannederim  Pardus u bu hataları ile bir iki sene daha
kullanarak  gelişmesine katkı saglamak zorunlulugu var..

Esenlikler Dilerim.