[Pardus-kullanicilari] pardus haberleri

Kaan Göktaş kaangoktas at silivrihaber.net
8 Şub 2007 Per 14:00:55 EET

08 Şub 2007 Per 13:03 tarihinde, Erkan Tekman şunları yazmıştı:
> Ben aynı kanıda değilim. Yazıda Microsoft tekeli ve ABD'ye giden paradan
> bahsediliyor, ama emperyalizm ile ilgili herhangi bir açık ya da zımni
> gönderme yok. Lütfen yanıltıcı olabilecek yorumlar eklemeyelim haberlere...

Microsoft tekeli ve ABD'ye giden kaynak eşittir emperyalizm değil midir? Yada
şöyle diyelim ABD=Emperyalizm, Microsoft=Bilişim Emperyalizmi değil midir?

> Birilerinin Pardus'a geçmesinin propaganda ile bir ilgisini göremedim.
> Listeyi gelişmelerden haberdar ederseniz sevinirim, eğer gizli değillerse
> :-P

O zaman şöyle açıklayayım. Aydınlık'ta çıkan haberin fikir babası benim. İşçi
Partisi' nin Sİlivri İlçe Başkanı sıfatıyla Genel Başkan Doğu Perinçek' e
attığım bir bilgilendirme (Pardus' u anlatan bir yazı) maili sonrasında Sayın
Perinçek partinin tüm organlarına ve Ulusal Kanal, Aydınlık gibi basın
kollarına Pardus' un incelenmesi, tanıtılması ve parti ile tüm yayın
organlarının Pardus kullanımına geçmesi ile ilgili bir talimat vermiş ve daha
sonra Aydınlık' ta bu haber bizzat Sayın Perinçek' in talimatı doğrultusunda
çıkmıştır. Çok yakın zamanda parti ve yayın organları tamamıyla Pardus
kullanımına geçecektir zannımca. İlgili yazışmaları da size özel mail olarak
atıyorum. Listeye açıklama inisiyatifi size kalsın.

> İyi çalışmalar

Saygılarımla
Kaan GÖKTAŞ

--