[Pardus-kullanicilari] video kaydetmek

tnelub571 tnelub571 at mynet.com
7 Şub 2007 Çar 23:24:52 EET

xvidcap diye bir program depo dan kurdum ama prog . içinde görünmüyo.
komut ile çalştırp açıyorum ama nasıl evdeki olayları video hline
getirecem açıklanırs sevinirim.

* yerel depo haricinde indiridiğim bir programı

./configure

make

make install

 yapıyorum bazısını kuruyomuş gibi bişiler oluyo ama nerede
oluşuyorsa bulunmuyor.

başka bir programlar varmı ve nasıl olacak?

birdepardus ta bir sohbet programına katıldım bir saat takıldım o kadar
kişiden birkaç kişi birbiriyle bişiler yapmaya çalışıyo fazla bir fayda
alamadım. acaba msn şeklinde paylaşım oluşsa olmazmı.

 yani benim pardus you tubedeki görsellerin enalasını yaptığım bir
şekilde tek eksik bu video ve msn deki ses sorunu yardım edebileceklere
teşekkürler. pardus.24hotmail.com, bilgili.beyto at gmail.com