[Pardus-kullanicilari] Allahını Seven Yardım Etsin...

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
7 Şub 2007 Çar 17:12:07 EET

Atamert Ölçgen wrote On 07-02-2007 15:41:
> Bu kadar olaylardan sonra acaba bu kişiler gerçekten
> şaşkınlıktan/bilgisizlikten mi böyle zor durumlara düşüyor? Yoksa bu
> sistemin işleyişinde bir sorun olabilir mi diye de düşünmeye başladım.

Merhaba

Bunlar ne şaşkınlıktan, ne de bilgisizlikten. İnsanlık halidir -
e-postanın en altındaki mesaj görülmeyebileceği için bu gibi e-postaları
her zaman göreceğiz, herhangi bir kişinin (Alper'ler, Mustafa'lar,
Ayşe'ler dahil) benzer duruma düşmesi çok olasıdır.

Listeye gelen e-postaların en altında yazan ifadeyi biraz daha
açıklayıcı hale getireceğim.

İyi çalışmalar
Görkem