[Pardus-kullanicilari] Allahını Seven Yardım Etsin...

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
7 Şub 2007 Çar 15:41:22 EET

Ömer F. USTA wrote On 07-02-2007 15:31:
> Daha önce bu konuda bir istekte bulunmuştum ama galiba
> arada kaynadı. Maillerin altındaki o link'in yazısını değiştirmeyi öneriyorum.
> Mail liste yönetimi veya Liste Ayarlarım filan gibisinden birşey yapılırsa
> birçok kişi için daha anlaşılır olacaktır

Nasıl üye olduğundan haberi olmayanların (onay mesajına tıklamıyorlar mı
üye olmak için?) okuyup listeyeye yalvarmalı/dilenmeli mesajlar
göndermesini engeller mi bilmem. Ama bence çok güzel bir fikir. (Biraz
daha detaylı altbilginin listeye çok fazla yük bindirmeyeceğini düşünüyorum)

Bu kadar olaylardan sonra acaba bu kişiler gerçekten
şaşkınlıktan/bilgisizlikten mi böyle zor durumlara düşüyor? Yoksa bu
sistemin işleyişinde bir sorun olabilir mi diye de düşünmeye başladım.
Bu kişiler listenin tüm üyelerin arasında gözardı edilebilecek bir
oranda mı acaba?

--
Saygılarımla,
Atamert Ölçgen