[Pardus-kullanicilari] grub da çoğalan pardus lar

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
7 Şub 2007 Çar 11:57:53 EET

On Wednesday 07 February 2007 12:00:30 mmm yyy wrote:
> merhaba. ben depo dan birşeyler indirdikçe yada bişeyleri güncelledikçe
> grub daki pardus lar çoğalmaya başladı. 3 tane farklı pardus görünüyor.
> bunun sebebi nedir. nereye kadar böyle devam edecek, ve bunu engellemnin
> yolu yada listeyi küçültmenin yolu nedir acaba? teşekkürler

Kernel güncellendiğinde otomatik olarak yeni kernel grub config dosyanıza
eklenir. Bunun bir zararı yoktur. İsterseniz root hakları
ile /boot/grub/menu.lst dosyasından en güncel ayar (listenin en başındaki)
hariç diğerlerini silebilirsiniz. Ancak bunu yaparken çok dikkatli olmanızı
öneririm, fazla rahatsız olmuyorsanız böyle bir şeyi yapmayın.