[Pardus-kullanicilari] usb bellekleri otomatik mount etmiyor

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
6 Şub 2007 Sal 23:30:18 EET

usb disk veya flash disk ile ilgili herhangi bir sorun yaşamadım. normal
çalışıyor. güncellemelerden sonrada. ancak kernel güncellemeleri
yapıldığında acılış grup.conf baska bir bolumden aldığından kernel
güncellemeleri ile sistemimi belli bir süre acmamıştım. son 3 kernel
guncellemesi ile sorun yaşamdım. sistem güncellemesi ile de sorun cıkmadı.
?? (değişik flash disk, usb diskler kullandım).

sizlerin sisteminde /mnt/ dizininde
fazladan bir diniz var mı??

amazanakin ~ # ls /mnt -al
toplam 37
drwxr-xr-x 13 root   root  4096 Şub  6 20:14 .
drwxr-xr-x 21 root   root  4096 Şub 10 00:01 ..
drwx------  2 root   root  4096 Oca  7 01:27 floppy
drwxrwxrwx  2 root   root  4096 Ara 28 13:25 hda1
drwxrwxrwx  2 root   root  4096 Ara 21 13:09 sda1
drwxr-xr-x 21 root   root  4096 Oca  3 20:42 sda6
drwxr-xr-x 21 root   root   568 Ara 17 01:03 sda7
drwxr-xr-x  4 root   root    80 Ara  2 18:16 sda8
drwxr-xr-x  4 root   root    80 Ara  2 18:16 sda9
drwxrwxrwx 15 pardus users  384 Oca  3 21:13 sdb1
drwxrwxrwx  2 root   root  4096 Ara 21 13:09 sdb2
drwxrwxrwx  2 root   root  4096 Ara 29 18:09 sdc1
drwxrwxrwx  2 root   root  4096 Ara 29 10:26 sr0

sadece dizinleri kendiniz oluşturup flash diskleri takıp bir deneseniz.
(sda1,sdb1,sdc1,sdd1 gibi )

kolay gelsin

06.02.2007 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: