[Pardus-kullanicilari] usb bellekleri otomatik mount etmiyor

selim ok selimok at gmail.com
6 Şub 2007 Sal 14:36:51 EET

05.02.2007 tarihinde Eyüp Ersan <eyupersan at gmail.com> yazmış:

>  Bende öyle bir problem yok..Pardus 2007 yüklü..Güncellemeler tamam..Hem
> kingston, hem de
> Twinmos 2 GB USB Belleğim var ikisini de takar takmaz tanıyor ve mount
> ediyor..Ayarlarınızda bir problem olmasın?

O ayarlari bir bulabilsek :)
Orayi burayi cok karistiran biri olarak sorumlulugu güncellemelere yüklemek
istemiyorum zaten. Ama baskalarinda da benzer problemler cikinca
güncellemelerden olabilir mi diye düsünmeden edemiyorum. Her bilgisayar
güncellemelere ayni tepkiyi vermiyor olabilir. Neyse zaten suclu aramiyoruz
da, cözüm ariyoruz. Ayarlar demissiniz, bir fikriniz var mi, nereden yapilir
bu ayarlar?

Iyi calismalar,
Selim