[Pardus-kullanicilari] yükleme sonunda kitlenme sorunu

Zuber Omurtak zuber.omurtak at gmail.com
3 Şub 2007 Cmt 09:45:44 EET

Selam;

Bende bir iki defa bu sorunu yaşadım sonun da, dc yi dışarı çıkarmazsa
açılışta sorun oluyor yani kendi kurulum başarıyla tamamlandı penceresi
görünmezse açılış sıkıntılı. Ben bunu ilk yaşadığımda kullanıcıları tam
oluşturmuş olmadığını gördüm ve sonraki kurulumumda 2 tane kullancı ekledim
ve sorun düzeldi.

Umarım işe yarar.
Hoşçakalın