[Pardus-kullanicilari] cd çalıştıramıyorum

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
3 Şub 2007 Cmt 05:32:23 EET

elinizdeki cd nin bir örneğini almak ve incelemek isterdim. (denemek için)
eğer mümkünse cd yi iso Rapidshare yada varsa kullandığınız ftp adresiniz
atıp linki verebilir misiniz.

eğer ftp adresiniz yoksa 1 haftalığına size özel ftp adresi gönderebilirim.
limit siz de olabilir :)

intenet explorer şart diyorsanız
ies4linux
kullanabilirsiniz. firefox da saçmalayan siteleri için.

kolay gelsin.

30.01.2007 tarihinde sandikli info <sandiklinet at gmail.com> yazmış: