[Pardus-kullanicilari] Diskim doldu. KDE açılmıyor :(

selim ok selimok at gmail.com
3 Şub 2007 Cmt 05:50:24 EET

02.02.2007 tarihinde Umut Tasdemir <utasdemir at gmail.com> yazmış:

> Çok teşekkürler. Partition u söylediğiniz yöntemle büyüttüm. Tam olarak
> yapmayı istediğim şeydi. Ama artık çok geç :( Partitionu büyütmeden önce
> yaptıklarımdan dolayı sistem hiç açılmıyor. Grubda seçim yaptıktan sonra
> grafik ekran açılıyor ama hiçbir hareket olmuyor. İlk birkaç saniye klavyeyi
> kullanmaya çalıştığımda her basışta klavye ışıkları yanıp sönüyor. Ancak
> hiçbir tuşa cevap vermiyor (ALT + CTRL +1...7 dahil) Daha sonra bilgisayar
> tamamen kilitleniyor. Elimdeki Live CD ile tüm klasör ve dosyarı
> görebiliyorum. Lütfen yine yardım...
> Teşekkürler...

Sistem dosyalarini sildiyseniz eger bir sekilde acilmamasi normal olabilir.
Nasil düzeltebilirsiniz bilmiyorum, ama eger bir sekilde yeniden kuracak
olursaniz eger, home dizini altindaki verilerinizi yedeklemeyi unutmayin.
(tabii önemli dosyalariniz varsa)
Nereden hangi dosyalari sildiginizi hatirlayabiliyor musunuz? Grafik ekrana
gecmeden önce ctrl+alt+f1 ile komut satirina gecseniz ve düsen iletilere
bakasaniz. Yada belki safe modda acsaniz bilgisayari. /boot/grub/grub.conf
dosyasinda mudur=language:tr olan satiri mudur=safe,language:tr olarak
degistirin safe mod icin.

Iyi calismalar,
Selim