[Pardus-kullanicilari] Diskim doldu. KDE açılmıyor :(

Umut Tasdemir utasdemir at gmail.com
2 Şub 2007 Cum 21:42:47 EET

Çok teşekkürler. Partition u söylediğiniz yöntemle büyüttüm. Tam olarak
yapmayı istediğim şeydi. Ama artık çok geç :( Partitionu büyütmeden önce
yaptıklarımdan dolayı sistem hiç açılmıyor. Grubda seçim yaptıktan sonra
grafik ekran açılıyor ama hiçbir hareket olmuyor. İlk birkaç saniye klavyeyi
kullanmaya çalıştığımda her basışta klavye ışıkları yanıp sönüyor. Ancak
hiçbir tuşa cevap vermiyor (ALT + CTRL +1...7 dahil) Daha sonra bilgisayar
tamamen kilitleniyor. Elimdeki Live CD ile tüm klasör ve dosyarı
görebiliyorum. Lütfen yine yardım...
Teşekkürler...
Umut TAŞDEMİR