[Pardus-kullanicilari] Pardus'un işyerlerinde ve kamuda kullanımı (eski konu: Re: hp1020)

Görkem Çetin gorkem at pardus.org.tr
2 Şub 2007 Cum 18:45:50 EET

Koray OZDEMIR yazmış:

> herhalde en az 45-50 bilgisayara kurulacak pardus. ahh tabi birde ben
> kendimi bu konuda acilen iyileştirebilirsem.
>

> 02.02.2007 tarihinde * Talha Yalta* <talhayalta at gmail.com
> <mailto:talhayalta at gmail.com>> yazmış:
>
>     Kac bilgisayara kuracaksiniz Pardus'u? Newsletter'a konu olabilir.
>     Ayrica bu tur haberleri okudukca biz diger kullanicilar da sevinip
>     gururlaniyoruz.

Merhaba

Madem konu açıldı, genele bir ricamız olsun. Newsletter-discuss
listesine üye olup (liste ingilizcedir) Pardus'u nerede kullandığınızı
yazabilir, ya da uğraşmayayım deyip bana gönderebilirseniz konunun
ilginçliğine bakarak, yerimiz de müsait ise (garanti veremiyorum, malum
nedenlerle) haber bültenine konu olarak geçebiliriz.

Özellikle değişik sektörlerde (turizm, medya, sağlık), Pardus'un
(nispeten az bilinen) bir özelliğini yoğun ve akılcı kullanan, bu sayede

- Maliyet avantajı yakalamış
- İşini daha kısa sürede yapmış
- İş kalitesini artırmış
- Memnuniyeti artırmış
- Beklentilere karşılık vermiş

kurum ve projelere öncelik verilebilir. Daha önce benzer bir e-postayı
yine bu listeye geçmiştim, ama artık başarı hikayelerini yazılı hale
getirelim ki ortak belleğimize kazınsın.

İyi çalışmalar
Görkem