[Pardus-kullanicilari] ati driver x700 lütfen yardým

Buðra Keskin bugrakeskin at yahoo.com
2 Þub 2007 Cum 17:08:26 EET

:)))))
çok teşekkür ederim günlerdir bu paradoxu yaşayıp duruyorum,hani olmaz kesin ben bilmiyorum diyodum ama demekki inanmak istemesemde öleymiş..

çok teşekkür ederim yinede,beni en azından araştırmaktan kurtardın..

not: allah rızası için ati.pisi.sorunsuz bişi çıkarın

_
Bende mobility x700 var ve ben de Beryl kurmayi beceremedim.
Anlatilanlari uygulayinca bilgisayar kitleniyor ve kapatip acmak
gerekiyor.

3B destegini saglamak icin ATi'nin kendi web sitesinden dagittigi .run
uzantili dosyayi calistirin (forum'da bununla ilgili bir bolum var) ve
xorg.conf dosyasinda "ati" yazan yere "fglrx" yazin. Ekran derinligini
de 24 yapinca calisacaktir. Pisi doosyasini kullanarak da olmasi lazim
ama ben denemistim ve olmamisti. Sonra tekrar ustune dusmedim ama.

Son olarak eger ATi'nin suruculerini (fglrx) kullanirsaniz Beryl'i
zaten yukleyemiyorsunuz. Pardus ile birlikte gelen (Xorg) suruculeri
kullanmak zorundasiniz ama o zaman da 3B oyunlari oynayamiyorsunuz.
Boyle sacma bir sorun var yani. Sozlerimi "ATi'n mi var derdin var'
veciz sozleriyle sonlandiriken ATi x700 karti olup da bir sekilde
Beryl'i yukleyip kullanabilen bir arkadas varsa insanlik namina burada
anlatsin diyorum :-)
Iyi calismalar...
A. Talha YALTA

On 2/2/07, Buðra Keskin <bugrakeskin at yahoo.com> wrote:

> merhaba,
> ati x700 radeon ekran kartımı düzgün olarak kuramıyorum gerekli pisi
> dosyasını ve .run dosyalarını kurmayı denedim olamadı  her iksindede
> aticonfig  açamadım ve 3d çalışmadı. tekrar pardus kurdum ve bu sefer sadece
> ati pisi kurulumu yaptım,yapabildiğim sadece düzgün çözünürlük oldu.
> sonunda belki düzgün ayarları yaparım ve 3dyi aktif ederim diye beryl
> kurmaya çalıştım wiki'deki  yazıları aynen uyguladım ama sonunda
> beryl-manager yazınca kitlenip kaldım.daha sonra kapatıp açınca pad-mouse
> [...]

Bored stiff? Loosen up...
Download and play hundreds of games for free on Yahoo! Games.
http://games.yahoo.com/games/front