[Pardus-kullanicilari] Diskim doldu. KDE açılmıyor :(

Koray Löker loker at pardus.org.tr
2 Şub 2007 Cum 11:35:31 EET

02 Şub 2007 Cum 11:29 tarihinde, Umut Tasdemir şunları yazmıştı:
> hiç yer kalmadığını gördüm. Diski genişletebilirmiyim diye windowstaki
> partition magici denedim. Malesef o da ext3 ü desteklemiyormuş. Birşeyler
> silmeye çalıştım ama neleri sileceğimi bilemedim. /tmp klasörünü /home
Gparted web sitesinde direk CD'den çalışan bir sürüm göreceksiniz... Onunla
bilgisayarınız (Pardus kurarken olduğu gibi) açıp disk bölümü
değiştirebilirsiniz.

/var/cache/pisi/packages

altında paket varsa (önbellek kullan seçeneğini tercih ettiyseniz)
sisteminizde kurulu programların ikili paketlerinin yedekleri olabilir,
bunları silebilirsiniz...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->