[Pardus-kullanicilari] Diskim doldu. KDE açılmıyor :(

Umut Tasdemir utasdemir at gmail.com
2 Şub 2007 Cum 11:29:21 EET

Pardus kurarken yer problemim vardı. 4.5 GB nı yeterli olacağını
düşünmüştüm. Ama malesef öyle olmadı. Yeni paketlerden birkısmını yüklemek
istedim. Yükleme başladı. Bir süre sonra yüklemenin durduğunu grdüm. Ama
herhangi bir hata da vermedi. Benim bahtsızlığımdan kaynaklandığını düşünüp
pek önemsemedim. Ancak bilgisayarı yeniden başlatınca KDE nin açılmdadığını
gördüm. /tmp klasöründe yeterli alan yok diyor. df ile baktığında gerçekten
hiç yer kalmadığını gördüm. Diski genişletebilirmiyim diye windowstaki
partition magici denedim. Malesef o da ext3 ü desteklemiyormuş. Birşeyler
silmeye çalıştım ama neleri sileceğimi bilemedim. /tmp klasörünü /home
klasörünün bağlı olduğu diske bağlayayım dedim. Permision hatası verdi.  Üç
gündür gece gündüz ayarlarına baktığım, update için ADSL kotasını
doldurduğum sistemimi kurtarmak istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.

Şimdiden çok teşekkürler...

Umut TAŞDEMİR