[Pardus-kullanicilari] vsftpd_tam olarak calismiyor..

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
2 Şub 2007 Cum 08:06:00 EET

2007/2/2, okan ESENTURK <oesenturk at yahoo.com>:

> Merhaba,
> Linux ortaminda cok yeniyim. En son yaklasik 7 yil once ilgilenmistim.
> Pardu'u kurdum ve kullanim kolayligi oldukca guzel.
> Dosya alis verisi icin ftp sunucu kurmak istiyorum. vsftpd pisi yoluyla
> bilgisayara kurdum. ftp sunucu calisiyor ve
> ftp localhost (yada yerel ip) ile baglanip ftp yada anonymous olarak login
> olabiliyorum. Dizinleri yada dosyalari listeleyemiyorum. Oldugunu bildigim
> dosyayi alamiyorum (dosya herkese acik) ama dosya koyabiliyorum.
> vsftpd.conf dosyasinda yerel kullanicilara login ve yazma izni verilmis
> [...]

Şu anda depodaki vsftp sorunsuz. Anonymous olarak giriş yapıp dosya transfer
edebilirsiniz ancak herhangi bir klasor oluşturup silemezsiniz. Sistemdeki
kullanıcı adınız ile login olabilir ve home dizininize dosya transfer
edebilirsiniz. /etc/vsftpd.conf dosyanızı www.rafb.net/paste adresine
yapıştırıp adresini verebilir misiniz?

eren at pardus ~ $ ftp localhost
Connected to localhost (127.0.0.1).