[Pardus-kullanicilari] vsftpd_tam olarak calismiyor..

okan ESENTURK oesenturk at yahoo.com
2 Şub 2007 Cum 05:34:31 EET

Merhaba,
Linux ortaminda cok yeniyim. En son yaklasik 7 yil once ilgilenmistim. Pardu'u kurdum ve kullanim kolayligi oldukca guzel.
Dosya alis verisi icin ftp sunucu kurmak istiyorum. vsftpd pisi yoluyla bilgisayara kurdum. ftp sunucu calisiyor ve
ftp localhost (yada yerel ip) ile baglanip ftp yada anonymous olarak login olabiliyorum. Dizinleri yada dosyalari listeleyemiyorum. Oldugunu bildigim dosyayi alamiyorum (dosya herkese acik) ama dosya koyabiliyorum.
vsftpd.conf dosyasinda yerel kullanicilara login ve yazma izni verilmis olmasina ragmen yerel kullanicilarin hic bir login olamiyor.
Bunlar pardusun guvenlik duvarindan oluyordur diye guvenlik duvarini durdurdum oda cozum vermedi.
Yardim icin simdiden tesekkurler.
Okan

Any questions?  Get answers on any topic at Yahoo! Answers. Try it now.