[Pardus-kullanicilari] Tight VNC ve Pardus

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
2 Şub 2007 Cum 00:52:07 EET

Selamlar,
İlginize çok teşekkürler. Aynen dediğiniz gibi oldu. Ama anlamadığım;
neden yeni bir oturum açıyor? Yani o andaki Pardus ekranının
göremiyorum. Yeni bir oturum açarak yeni taza bir ekran getiriyor? Garip
değil mi?

Aynı anda Pardus oturumunu kontrol edemem mi? Yani ben win'de ne hareket
yaparsam yapayım bu islem Pardus ekranında görünsün. Bire bir kontrol!

Kolay Gelsin,
Mucip:)

Emin Senay yazmış: