[Pardus-kullanicilari] paketlerin anlam ve önemi

Koray Löker loker at pardus.org.tr
1 Şub 2007 Per 16:12:13 EET

01 Şub 2007 Per 16:02 tarihinde, HAKAN ARIN şunları yazmıştı:
> Tabi bu benim henüz ortada hiçbirşey yok iken yaptığım tahminler. Belkide
> siz bunları çoktan düşünmüşsünüzdür. Bu konuda ne olacağını çok merak
> etmekteyim.
Senaryolarda söyledikleriniz zaten genel hatlarıyla, başka şekilde ifade
edilse de göz önüne alındı, sistemin işleyişi bir çok katmanda planlanıyor,
teknik detaya boğmak istemem. ihtiyaca yönelik farklı çözümler de elbette
ürünle birlikte hayata geçirilebilir. (Genel olarak baktığımızda)

Geliştirici listesine "sadece okur olarak" abone olabiliyorsunuz. Böylece
yazamasınız da bu tip konulardaki teknik tartışmaları dilerseniz takip
edebiliyorsunuz. Ayrıca web üzerinden arşivlerine ulaşmak da olası. Bu konuda
yapılan tartışmalara göz atabilir ve yazarlarına bu fikirlerinizi kendiniz de
iletebilirsiniz. Faik zaten kullanıcı listesini düzenli okuyan
geliştiricilerden biri olarak söylediklerinizi not etmiştir... :-)

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->