[Pardus-kullanicilari] paketlerin anlam ve önemi

HAKAN ARIN hakanarin at gmail.com
1 Þub 2007 Per 16:02:04 EET

Sanırım Delta güncelleme yönteminden bahsediyorsunuz. Peki bu sistem
çıktığında depolar ikiye ayrılacak mı?

Bunu şunun için soruyorum. Diyelimki ben pisi paketlerini daima başka bir
program ile internetten edinen birisiyim. EÄŸer edindiÄŸim paket delta
güncellemesi ise güncellediği bir önceki paketle birlikte bir anlam teşkil
etmekte. Eğer o bir önceki paket elimde yok ise hiçbir işe yaramamakta.

Bu açıdan baktığımda yeni güncelleme sisteminde güncelleme için ayrı bir
depo oluşturulması daha bir anlamlı olmakta. Bu sayede sadece güncelleme
yapanlar normal depo ile hiç meşgul olmamakta. Ofline olarak pisi
paketlerini elde etmek isteyen kiÅŸi ise normal depodan istediÄŸi paketi elde
edebilir durumda olacaktır.

Tabi bu benim henüz ortada hiçbirşey yok iken yaptığım tahminler. Belkide
siz bunları çoktan düşünmüşsünüzdür. Bu konuda ne olacağını çok merak
etmekteyim.

Herkese kolaylıklar diliyorum.