[Pardus-kullanicilari] kimya programı arıyorum

Levent güzel leguzel at gmail.com
1 Þub 2007 Per 13:31:12 EET

madem yardým edeceksiniz ben o linklerde bayaðý bi dolaþtým ancak 3d
modelleme ile ilgili iþe yarayabilir birtek Ghemical programýný
bulabildim. yanlýz molekül formüllerini yazmak için bir program
bulamadým. bilginiz varsa direk bir program ismi verirseniz sevinirim.
özellikler molekül formülleri yazmak için open office içine
gömülebilecek bir eklenti yok mudur acaba? sabrýnýz ve yardýmýnýz için
teþekkür ederim