[Pardus-kullanicilari] ctrl tuþu hatalý çalýþýyor

DrNedim nedimky at gmail.com
24 Ara 2007 Pzt 23:26:06 EET

arkadaşlar pardusu uzun zamandır kullaniyorum, ama ctrl tuşu yaklaşık 2007.2
çıktığından beri hatalı çalışıyor. bazen tab gibi bazen daha başka fonksiyon
gösteriyor. pardusu en son 2007.3 cd siyle kurdum. bilgisayarım
 cbox despina D700 T7200 2 Ghz işlemci 512 nvidia geforce 7600 paylaşımsız
ekran kartı 160 GB sata disk blototh intel pro abd wireless onboard tv kart
tv kartı ve webcam zaten çalışmamıştı, şimdi de klawyede gariplik oldu.
önerilerinizi bekliyorum.