[Pardus-kullanicilari] wester harddisk

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
24 Ara 2007 Pzt 18:24:56 EET

USB diskiniz takılıyken Pardus CD'sini takıp bilgisayarı yeniden başlatın.
Kurulum aşamasında disk bölümü seçimine geldiğinde USB Diskinizi tercih edip
onun üzerine kurun. ( Diski parçalara ayırabilirsiniz. ) Kurulum sonrası
BIOS'taki Boot Order (Açılış sırası) ayarlarından USB Disk'i başak geitir.n
1. CD-ROM
2. USB Disk
3. Harddisk

şeklinde bir yapılandırma işinizi görecektir sanıyorum.

24.12.2007 tarihinde onder uysal <onderpardus at gmail.com> yazmış: