[Pardus-kullanicilari] nokia pc suite

Serdar KARAÇAY karacay.serdar at gmail.com
24 Ara 2007 Pzt 14:32:22 EET

Merhaba Penguen'ler

>İletişimden kastınız nedir tam bilemiyorum ama gnokii adlı program ile cep
telefonunun rehber/sms türü verilerine ulaşabiliyor, rehberde >değişiklik,
sms gönderme türü işlemleri yapabiliyorsunuz.

>http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Gnokii<http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Gnokii>adresine
bakmanızı tavsiye ederim.

>Eğer sadece içindeki dosyaları aktarmak istiyorsanız SAMSUNG telefonların
ayarlarında USB Yığın olarak kullan gibi bir ayar vardı. Onu >yapıp USB
kablosuyla bilgisayara bağladığınızda Pardus onu USB bellek gibi görüyordu.
Ama Nokia'da böyle bir ayar var mı bilmem.
Sanada kolay gelsin,evet nokia telefonumu mp3 gibi kullanıyorum usb
baglantısı ile hafıza kartında dosyalarımı atmak için ugraşıyorum.
Teşekkürler...

>Kolay gelsin..

Serdar KARAÇAY
tuarge.blogspot.com