[Pardus-kullanicilari] Ynt: HP Scanjet 3900 Serisi İçin Yeni Sürücü

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
24 Ara 2007 Pzt 13:30:20 EET

Date: Mon, 24 Dec 2007 00:51:53 +0200 (EET)
From: "hadildonmez" <hadildonmez at mynet.com>
Subject: [Pardus-kullanicilari] Ynt: HP Scanjet 3900 Serisi İçin Yeni
        Sürücü
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

----- Özgün İleti -----
Date: Sun, 23 Dec 2007 01:05:08 +0200
From: Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] Ynt: HP Scanjet 3900 Serisi İçin
        Yeni Sürücü
To: <pardus-kullanicilari at pardus.org.tr>

> Ali bey teşekkür ederim... Pardus'a küçücük de olsa katkı
yapabildiğim

> için kendimle gurur duydum. Sürücü SANE'ye eklendiğine göre, şimdi

> sıfırdan bir kurulum yapsam, tarayıcımı kullanabilmek için

> sane-backends'i depodan yüklemem yeterli mi olacak yani?

 Yeterli olmalı. Hatta böyle bir deneme yaparsanız sevinirim, sürücüyü
eklerken bir hata yapıp yapmadığımızı da görmüş oluruz. İlgili donanım
elimde olmadığı için deneme fırsatım olmadı. Bu arada sürücüyü içeren
sane paketi sürüm numarası şöyle

 Ad: sane-backends, versiyon 1.0.18, sürüm 9, inşa 11

 Bu paket siz güncelleme yaparken kararlı depoda olmazsa test
deposundan yükleyebilirsiniz.

                        but wisdom listens

YANIT: Onur bey test deposunu eklemek isterken galiba bir yanlışlık
yaptım. Mesajınızdan sonra
denemeyi evdeki emektar P-3 ile yaparak sonucunu size bildirmek
istemiştim. Liste arşivinden
arayarak test deposunun adresine ulaştım. Ancak adres satırında 2007.2
yazıyordu. Gördüğüm halde işleme devam ettim. Sanıyorum Selahattin
Duman'ın söylediği gibi ben de "Algılamada Seçici" oldum artık. Depolar
güncellendi, baktım "sane-backends" paketi depoların hiçbirinde
yok.
:) Rica etsem, başka bir yanlışlığa meydan vermemek için doğru deponun
adresini bildirebilir misiniz?

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez

Tamam... Doruk bey'in verdiği test deposu adresini ekleyip
güncelleyince sane-backends paketi ortaya çıktı. Kurdum ve denedim; Kooka açılışta
tarayıcıyı listeliyor ve cihaz mükemmel şekilde çalışıyor. Uğraşan, emeği
geçen herkesin eline sağlık.

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez

12 aylık emlak paket satın al,