[Pardus-kullanicilari] Airties RT-101 USB adsl modem

OZGUR TASKOYLU ozgurdeutf at gmail.com
16 Ara 2007 Paz 21:24:57 EET

> Evet, eklemeniz gerekir. Gerci eklemeden diger dagitimlarda da
> ethernet kartindan baglanamiyor olmalisiniz.
> Bir konsol acarak (menude konsole isimli bir program
> olmali), /sbin/ifconfig komutunu calistirin.
> Gordugunuz ciktida, eth0 ile baslayan satirda HWaddr : ile yazan kisimda
> ethernet kartinizin mac adresi olmali.

Yardımınız için tesekkür ederim.Artık mac filtresi etkinken  ethernet
üzerinden bağlanabiliyorum.Ağ yoneticisi IP adresi atıyor, bağlı gorunuyor
ve adsl modem ayarlarına ulasabiliyorum.Ancak internete ulasamıyorum;sanırım
daha once adsl modem uzerinden baglanmaya calısırken yazdıgım komutlarla
bırseylerı karıstırdım.İlginiz için sagolun.